Dan före dopparedan

Jo men tjena! Nu är det cirka 45 minuter tills julafton börjar och jag sitter hemma hos familjen Sjöblom/Halvarsson. Det är en tradition att vi är här kvällen innan julafton och spelar bingo. Denna jul har jag inte ens nån julkänsla, så sjukt dålig vinter, fan. 
Idag blev jag väckt av Isak runt halv tio och gick upp runt tio. Direkt så ringde mamma mig och frågade om vi skulle luncha tillsammans. Så klockan elva satt vi nere på Finess och käkade lunch. Efter ett tag så träffade vi mormor och Towe. Jag stannade kvar nere på Ljusdal med dom och sen åkte jag med till mormor då Anna och Anders också kom upp en sväng så jag fick träffa dom innan jul. Nu ska jag iallafall gå hem och sova, puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0