21 December

Hej vänner!
Nu har det gått tre dagar sedan jag skrev och om jag ska vara ärlig så har jag gjort en väldigt massa på dom tre dagar. 
På onsdagen då jag hade en överraskning till en person så stod jag på stationen då Lucas kom hem ifrån Gambia och han visste inte om nånting, hihi! När jag hade träffat han så åkte vi direkt hem till honom där vi fick mat av Linda, sen tittatde vi på film tills pappa kom och hämtade mig runt nio. 
På torsdagen så var det dansdag hela dagen, vilket är höjdpunkten på hela terminen. Det är helt galet kul, man blir faktiskt riktigt glad av att dansa. Min danskavaljer blev Edvin. Direkt efter vi slutat så åkte jag till Towe så hon fick fixa mig till julfesten på kvällen. Klockan fyra så åkte jag på borrbyggdegård och soundchecka. Julfesten var slut runt åtta och då åkte jag med mamma och handla. 
 
 
Igår så sov jag ganska så länge och sen drog jag ut med Isak och köpte de sista julklapparna. Direkt när vi kom hem så åkte jag till Lucas, men där vart jag inte så länge heller för vi åkte till Tom i Järvsö där Anton, Jonas, Tom och Carro också. Somnade runt fyra där. Klockan ringde runt 9 då vi skulle till backen. Det är vad jag har gjort de senaste dagarna. Blev skapligt långt men jaja. Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0